19 December 2006, 22:22
oudere 240's zijn helaas niet vies van roest. Vanaf eind 80-er jaren is het een stuk beter gesteld met de corrosiebestendigheid (3 keer woordwaarde).
Ik heb zelf niet veel verstand van een oudere 240, ik ben niet zo van de oudere motoren/injectie/carburateur spullen, dat gebruikt me te veel en gaat vaak te langzaam.
Op gas rijden is aan te raden.
Een nette oudere 240 met niet te veel roest, wat tijd er in steken om de roest weg te (laten) halen, wat achterstalligheden, schokdempers, seals... je zit zo op 1000 euro aan onderhoud als de auto niet in een goede staat is.
Ik heb zelf niet veel verstand van een oudere 240, ik ben niet zo van de oudere motoren/injectie/carburateur spullen, dat gebruikt me te veel en gaat vaak te langzaam.
Op gas rijden is aan te raden.
Een nette oudere 240 met niet te veel roest, wat tijd er in steken om de roest weg te (laten) halen, wat achterstalligheden, schokdempers, seals... je zit zo op 1000 euro aan onderhoud als de auto niet in een goede staat is.
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni