19 December 2006, 00:09
ik rij nu een jaar een 245 uit 1979. De kosten die ik eraan heb gehad waren flink maar dat is omdat ik hem na een maand kort had gereden. De enige kosten die ik heb gehad was de APK en een paar nieuwe motorsteunen, totaal 200 euries. Daarnaast nog een keer de olie ververst, koelvloeistof was ververst. En LPG, een hele hoop lpg. Als ik een beetje doorblaas (dwz 120) dan loopt mijn GLE automaat 1 op 5.5 :lol: Lekker toch!
Mijn wagen heeft tot 2005 alleen op benzine gereden, na 26 jaar over op gas, geen enkel probleem!
Ik zit nu wel te denken aan een polar.... net iets meer luxe. Maar zo'n ouwe bak is toch gewoon het beste eigenlijk!
Jammer alleen dat die oudere wagens zou tering duur zijn, zeker als ze in een beetje goede staat zijn!
Mijn wagen heeft tot 2005 alleen op benzine gereden, na 26 jaar over op gas, geen enkel probleem!
Ik zit nu wel te denken aan een polar.... net iets meer luxe. Maar zo'n ouwe bak is toch gewoon het beste eigenlijk!
Jammer alleen dat die oudere wagens zou tering duur zijn, zeker als ze in een beetje goede staat zijn!
Volvo 245 GLE 1979