18 December 2006, 22:28
Mijn ervaring is als je eenmaal een 240 hebt gereden.......ook voor wat betreft de onkosten valt het wel mee. De grootste onkosten die ik met mijn vorige 240 heb gehad (nog in het Guldentijdperk) was een nieuwe koppakking en opnieuw afvlakken van de kop. Iedereen waarschuwde mij toen voor hoge kosten (met een 'moderne' auto tot wel FL 1000) en bij de Volvogarage was het toen fl. 500. Als je een beetje uitkijkt en niet helemaal een sloper koopt......kun je volgens mij van de afschrijving (en dan heb ik het nog niet eens over het onderhoud) van een moderne auto een stoere 240 rijden. Ik heb geen ervaring met gas, maar mett benzine en een gemiddelde van 1 op 10 valt het nog wel mee. Succ6 met deze zware keuze.
Volvo 940 lpt Polar estate 1998 255.000km<br />Volvo 245 DL 1990 315.315+km.<br />Volvo 245 DL automaat DV-49-VF uit 1979 (verkocht in 1997)=> gesloopt?!?<br />Volvo 242 DL ??-UV-?? uit 1978 (ingeruild voor meer ruimte)<br />Ook Honda Goldwing GL1000 uit 1978 Http://www.goldwingforum.nl