18 December 2006, 17:48
DopdeDouwer schreef:Al kom ik uit de buurt van Rotterdam, Zutphen is mij ook redelijk bekend(kom erg veel in Warnsveld). Het wemelt er van de Volvo's, voel me er erg thuis.
Ja Dop, Warnsveld is tegenwoordig Zutphen, dus ook jij komt veel in Zutphen.
peetr schreef:Ja, da's opvallend, ik kom nog wel eens op de Voorsterallee en vanaf de snelweg tot daar kom ik meestal een stuk of 3,4,5, 240's tegen. Helaas voor mijn collega, die het zacht gekreun naast hem een beetje irritant vind en mij standaard toegrauwt dat ik zo'n tank maar eens moet kopen :lol:
Toevallig iets te maken met die mooie school aan de Voorsterallee, Peetr?
muthill schreef:Dank je wel Hans, ik zal ook eens door de hoven gaan cruisen, kom ik toch elke dag door, om jou beauty op te zoeken. Die lampen zitten gedeeltelijk in de 'spoiler' weggewerkt ik zal er snel een foto van maken geestschrijver. Dan kun je zien hoe het zit.
Je bent welkom hoor !
Volvo 940 lpt Polar estate 1998 255.000km<br />Volvo 245 DL 1990 315.315+km.<br />Volvo 245 DL automaat DV-49-VF uit 1979 (verkocht in 1997)=> gesloopt?!?<br />Volvo 242 DL ??-UV-?? uit 1978 (ingeruild voor meer ruimte)<br />Ook Honda Goldwing GL1000 uit 1978 Http://www.goldwingforum.nl