13 December 2006, 14:56
Birnie F schreef:Ik zou beginnen in de linkerdeur zelf, daar zit namelijk de trek en duw schakelaar waar een aantal draadjes uitkomen.Controleren wordt lastig, zo snel als ik een nieuwe zekering in de houder doe knettert hij door.
Je kan ff controleren of de CV werkt als je de deur pen indrukt of uittrekt als de deur open is. Als die het niet doet bij sluiten op openen, zou ik daar maar eens kijken. de draadjes die daar uitkomen zijn aan slijtage onderhevig.
In mijn oude 244GLE en mijn huidige 245 heb ik daar gebroken draadjes gevonden, met kans op sluiting.
Deze gesoldeerd en klaar was ik.
Ex Volvo 240 GLT Sedan - Volvo 240 GLT Station.
Verder Citrofreak met veel eenden, Citroen GS UIT 1978 en nawat omzwervingen nu een Citroen CX Pallas uit 1976.
Verder Citrofreak met veel eenden, Citroen GS UIT 1978 en nawat omzwervingen nu een Citroen CX Pallas uit 1976.