12 December 2006, 21:14
Met bestaande installatie ben je vanaf 7000 km goedkoper uit (1:8 op LPG, 1:10 op benzine), en met een 2.3L motor maakt het echt niet meer uit dat je 5% vermogen verliest. Actieradius neemt ook 300-400 km toe.
Volgens mij heb je ook minder koude start slijtage. Ws. is de originele kop al een keer vervangen door een met geharde klepzittingen. LPG rijders maakten relatief veel km's op de snelweg, ook goed voor de motor. En hoge km-standen maken auto's goedkoper.
Alleen is de achtervering ernstig versleten.
Volgens mij heb je ook minder koude start slijtage. Ws. is de originele kop al een keer vervangen door een met geharde klepzittingen. LPG rijders maakten relatief veel km's op de snelweg, ook goed voor de motor. En hoge km-standen maken auto's goedkoper.
Alleen is de achtervering ernstig versleten.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969