17 November 2006, 16:57
Ahoi,
Ik heb het weer zitten, na een kapotte waterpomp in augustus waarbij de riemen en al zijn vervangen doet mijn 'witje' weer gek.
Als ik stil sta wiebelt de motor maar dat heeft hij altijd een beetje gehad echter dit is verergerd.
En tijdens het rijden kan je niet meer zonder schokken rijden, het lijkt net alsof je de hele tijd gas loslaat of dat de koppeling even lost en dan weer aangrijpt.
Ook rookt hij heel erg (witte damp).
Wat zou er nu weer allemaal aan kunnen mankeren?
Als het grote kosten zijn gaat hij onvermijdelijk de deur uit
Ik heb het weer zitten, na een kapotte waterpomp in augustus waarbij de riemen en al zijn vervangen doet mijn 'witje' weer gek.
Als ik stil sta wiebelt de motor maar dat heeft hij altijd een beetje gehad echter dit is verergerd.
En tijdens het rijden kan je niet meer zonder schokken rijden, het lijkt net alsof je de hele tijd gas loslaat of dat de koppeling even lost en dan weer aangrijpt.
Ook rookt hij heel erg (witte damp).
Wat zou er nu weer allemaal aan kunnen mankeren?
Als het grote kosten zijn gaat hij onvermijdelijk de deur uit
wedish designer drugs<br />*NU VERKRIJGBAAR: "PARELS VOOR DE ZWIJNEN" VAN KONCEPT* 10 betonpunkparels gebracht door uw betonpunkzonen uit Molenbeersel. Geschilt om als achtergrond muzak te gebruiken in uw azalea en fuchsia serre.