18 August 2005, 12:20
Hoi,
het is niet al te moeilijk,
beide meters hebben een lampje.
Die sluit je aan op de verlichting van je dashboard (dan kunnen ze mee dimmen).
Op de andere aansluitingen zit een plus en min. Deze plus haal je van een geschakelde 12 volt. (anders loopt je accu langzaaam leeg).
De 3e aansluiting is de enkele draad voor de sensor.
Deze zijn geaard via het chassis.
Die oliedrukmeter is trouwens een geval apart.
Heb je ook de adaptertjes ?
Ik ben er gek van geworden, want bij mij wil ie maar niet goed sluiten en blijft dan olie lekken.
gereedschap:
torx schroevendraaier
krimp tang plus toebehoren
"scotch locks" (handig draad verbinden zonder doorknippen)
draad
Een beetje geduld en logisch nadenken
veel succes
het is niet al te moeilijk,
beide meters hebben een lampje.
Die sluit je aan op de verlichting van je dashboard (dan kunnen ze mee dimmen).
Op de andere aansluitingen zit een plus en min. Deze plus haal je van een geschakelde 12 volt. (anders loopt je accu langzaaam leeg).
De 3e aansluiting is de enkele draad voor de sensor.
Deze zijn geaard via het chassis.
Die oliedrukmeter is trouwens een geval apart.
Heb je ook de adaptertjes ?
Ik ben er gek van geworden, want bij mij wil ie maar niet goed sluiten en blijft dan olie lekken.
gereedschap:
torx schroevendraaier
krimp tang plus toebehoren
"scotch locks" (handig draad verbinden zonder doorknippen)
draad
Een beetje geduld en logisch nadenken
veel succes
245 turbo uit 1983, 245GL uit 1992, ............DS3 uit 2011...
voorheen: 130 uit 1968
voorheen: 130 uit 1968