7 October 2006, 19:59
Ik denk dat je achterschijven niet zo heel veel last zullen krijgen van scheurtjes. Deze worden per slot van rekening veel minder belast dan de schijfjes voor. Ik denk dat ik m'n eigen schijven gewoon zelf ga voorzien van gaten. Ben niet zo heel erg bang voor scheurtje.
Qua remblokken heb ik voor de rode gekozen... die schijnen voor wat zwaardere auto's te zijn (tot 2000 kg geloof ik). Wat slijtage betreft kan ik je nog niet veel zeggen, mijn blokjes zijn in ieder geval nog niet op.
Qua montage van je schijven moet je enorm goed in de gaten houden dat de contactvlakken van de schijven op de naaf heel erg goed schoon zijn en vlak... Er hoeft maar een zandkorreltje tussen te zitten wat voor trillingen kan zorgen. Even grondig met een staalborstel eroverheen rousen!!!
Qua remblokken heb ik voor de rode gekozen... die schijnen voor wat zwaardere auto's te zijn (tot 2000 kg geloof ik). Wat slijtage betreft kan ik je nog niet veel zeggen, mijn blokjes zijn in ieder geval nog niet op.
Qua montage van je schijven moet je enorm goed in de gaten houden dat de contactvlakken van de schijven op de naaf heel erg goed schoon zijn en vlak... Er hoeft maar een zandkorreltje tussen te zitten wat voor trillingen kan zorgen. Even grondig met een staalborstel eroverheen rousen!!!
1800, Project<br />240 Turbo<br />Love Turbo's