4 August 2005, 13:46
Sander van Buiten schreef:geen idee hoe keurmeesters hiermee omgaanDat is waarschijnlijk nog het grootste probleem; de keurmeester...:
Ik laat m'n auto's altijd keuren bij iemand die perfect volgens het boekje keurt; bij afkeur krijg ik altijd netjes de tijd eventuele gebreken te fixen; perfect!
Nu had een maatje van me een probleem met z'n CO uitstoot; kat of lambda sonde niet goed (geconstateerd als enige afkeurpunt door mijn keurventje). Nu had ik ff geen tijd om 'm hiermee te helpen en ging 'ie voor de verandering maar naar de dealer; konden ze meteen wat andere dingetjes fixen (dacht 'ie #-o !). Ik had 'm nog gezegd van te voren te vragen wat dit ging kosten en dat was maar goed ook, want een nieuwe APK op zijn 8 jaar oude Peus zou 'm ff â⬠1.895,- achteruit zetten
hock: !!! Die kl%#$dealer had er ff 23 afkeurpunten bij verzonnen!!! Toch maar liever niet naar de echte dealer, dus...Volgende week fix ik dat ding ff en ben ik met een paar honderd euri voor een kat en keuring wel klaar...