12 September 2006, 23:28
Ik heb de rawl nuts besteld bij FABORY Centre Apeldoorn 50 stuks minder kon niet,ik heb er twaalf nodig dus nog over voor de liefhebbers.Ik heb er alleen de schroeven niet bij want echt geschikte hebben ze niet.Degene die er orgineel inhoren hebben geen metrische schroefdraad en de rawlnuts hebben dat wel.
Nu moeten er natuurlijk metrische schroeven in van 6 mm. echter de schroefkop is te groot zodat hij te ver uitsteekt.Ik ga nu roestvrijstalen of messing schroeven kopen en mijn vader draait ze op zijn draaibank af tot ze keurig verzonken in het rek verdwijnen.
Het kost wat moeite maar het idee dat ik het rek er straks weer helemal perfect op kan monteren geeft me nu al een goed gevoel.
De volvodealer kan de rawl nuts niet meer bestellen ze zijn uit het assortiment,er was te weinig vraag naar.
Bedank voor de tip abbabak.
Ik laat nog weten wat het eindresultaat is.
Groeten
Peter
Nu moeten er natuurlijk metrische schroeven in van 6 mm. echter de schroefkop is te groot zodat hij te ver uitsteekt.Ik ga nu roestvrijstalen of messing schroeven kopen en mijn vader draait ze op zijn draaibank af tot ze keurig verzonken in het rek verdwijnen.
Het kost wat moeite maar het idee dat ik het rek er straks weer helemal perfect op kan monteren geeft me nu al een goed gevoel.
De volvodealer kan de rawl nuts niet meer bestellen ze zijn uit het assortiment,er was te weinig vraag naar.
Bedank voor de tip abbabak.
Ik laat nog weten wat het eindresultaat is.
Groeten
Peter
eel rijden ,soms sleutelen,vooral genieten VOLVO 245<br />Volvo 245 gl 1990,d, blauw,pracht chroom rek op 't dak,corona velgen als nieuw.