15 August 2006, 16:27
Het was bedoeld als een tijdelijke oplossing en om even te kunnen wennen maar inmiddels is mijn vader helemaal verslingerd aan de 264.. :lol:
Oliekeerring en wat andere losse rommel is vervangen, koplampwissermotoren zijn in bestelling en nu heeft ie ook nog het onzalige idee opgevat om de airco te laten maken.......
hock:
Maar als dat dan toch zo nodig moet ( :wink: ) dan kan ik 'm maar beter een beetje helpen. Oftewel: wie heeft er tips, (bij voorkeur goede) ideeen en/of ervaringen:?:
Oh ja: de pomp die er nu inzit, moet als overleden worden beschouwd: systeem staat helemaal droog en de magneetkoppeling is vastgeslagen en dat heeft ook wat schade veroorzaakt. Ik ga er dus eigenlijk van uit dat het hele systeem vervangen moet worden...... :-k
Alvast bedankt voor de reacties en groeten,
Sander
Oliekeerring en wat andere losse rommel is vervangen, koplampwissermotoren zijn in bestelling en nu heeft ie ook nog het onzalige idee opgevat om de airco te laten maken.......
hock: Maar als dat dan toch zo nodig moet ( :wink: ) dan kan ik 'm maar beter een beetje helpen. Oftewel: wie heeft er tips, (bij voorkeur goede) ideeen en/of ervaringen:?:
Oh ja: de pomp die er nu inzit, moet als overleden worden beschouwd: systeem staat helemaal droog en de magneetkoppeling is vastgeslagen en dat heeft ook wat schade veroorzaakt. Ik ga er dus eigenlijk van uit dat het hele systeem vervangen moet worden...... :-k
Alvast bedankt voor de reacties en groeten,
Sander
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km