3 August 2006, 14:42
ik herken het verhaal van de o.p perfect. Ik verving vooraleer dit jaar op reis te vertrekken de radiator en de thermostaat. WAT EEN VERSCHIL...
Ik heb de motor niet echt zacht behandeld en goed in de bergen gesleurd met een belgische "sleurhut". Op geen enkel moment ging de naald ook maar even voorbij de helft van de schaal... De buitentemperatuur ging al vlotjes naar de 38ðC.
Mijn vorige radiator "zag" er nochtans goed uit, tot ik heb eruithaalde. De lamelletjes waren zo goed als weggekankerd.
Ook een nieuwe benzinefilter geplaatst waarmee ik het gevoel heb dat de motor iets meer kracht heeft onder zware last.
Buiten een benzinelekje in de retourleiding van de injectie geen problemen gehad.
Franky
240/B23F/'91
Ik heb de motor niet echt zacht behandeld en goed in de bergen gesleurd met een belgische "sleurhut". Op geen enkel moment ging de naald ook maar even voorbij de helft van de schaal... De buitentemperatuur ging al vlotjes naar de 38ðC.
Mijn vorige radiator "zag" er nochtans goed uit, tot ik heb eruithaalde. De lamelletjes waren zo goed als weggekankerd.
Ook een nieuwe benzinefilter geplaatst waarmee ik het gevoel heb dat de motor iets meer kracht heeft onder zware last.
Buiten een benzinelekje in de retourleiding van de injectie geen problemen gehad.
Franky
240/B23F/'91