21 July 2006, 13:26
TheSaint77 schreef:Fout, fout, wat is fout. Smaken verschillen nu eenmaal. ik zou het meer zonde vinden als je de bak veranderd. Laat m lekker origineel zou ik zeggen. Wat maken die paar toeren per minuut uit. Beetje meer lawaai hoort er bij. Het is nogal een ingreep vind ik. Trouwens, jullie mogen toch maar 100km/h of 110 km/h rijdenHet idee met de bak is dat het wat aangenamer wordt om te rijden![]()
Die velgen heb ik dan weer wat minder moeite mee. Wat wordt trouwens bedoeld met een 'mattenklopper'??? :roll:
Hier in het hoge noorden zijn de afstanden nogal lang (ongeveer 80 km als ik even goedkoop boodschappen wil doen!) en die 3500 toeren gaat vrij snel vervelen, ook al is de auto een stuk beter geisoleerd dan een 240. Verder wil ik ook zo veel mogelijk volvo meetings bezoeken met dat ding en misschien zelfs wel een keer op vakantie naar NL. Die duizenden kilometers worden dus een heel stuk aangenamer als er een OD bij zou zitten
Het voelt verder ook niet echt dat je zegt luxe aan en ik heb ook geen zin om de maximaal 90 te gaan rijden (waar hij op zich ook al op 3000 toeren ligt).
En de oude bak en as enzo hou ik uiteraard achter de hand, zoals ik al zei moet het zonder probleem weer terug te bouwen zijn naar orginele staat, anders begin ik er niet aan.
242DL -75 | 265GLE -79 | 244TIC -81 | V70 TDI -98