Een produktief weekend gehad; heb de remvloeistof ververst en de versnellingsbakolie en differentieel-olie vervangen.
Remvloeistof: ongeveer een kleine liter er door gepompt en is nu weer mooi helder (was donkergrijs).
Alle ontluchtingsnippels kwamen redelijk gemakkelijk los.
Versnellingsbakolie: er kwam 0.8 liter zwarte vloeistof uit en er ging 1.5 liter ATF-F in.
De aftapplug zat werkelijk muurvast (o.a. een dop 13 op stukgedraaid), maar kwam uiteindelijk los, gelukkig.
Differentieel: er kwam 1.3 liter uit en er ging 1.8 liter API GL-5 80W-90 in.
Beide pluggen kwamen gemakkelijk los.
Deze week gaat de auto een paar uur aan een apparaat bij een garage om het airco systeem te vullen.
Verder nog wat kleine dingetjes doen, maar de auto is dan wel klaar voor de trip naar Spanje op 7 juni.
Komend weekend even een proefrit van 700 km vanuit België naar mijn moeder in Drenthe en terug.
O ja, de rotor kreeg ik er ook af; zat gewoon erg vast (het asje was wat roestig)
Remvloeistof: ongeveer een kleine liter er door gepompt en is nu weer mooi helder (was donkergrijs).
Alle ontluchtingsnippels kwamen redelijk gemakkelijk los.
Versnellingsbakolie: er kwam 0.8 liter zwarte vloeistof uit en er ging 1.5 liter ATF-F in.
De aftapplug zat werkelijk muurvast (o.a. een dop 13 op stukgedraaid), maar kwam uiteindelijk los, gelukkig.
Differentieel: er kwam 1.3 liter uit en er ging 1.8 liter API GL-5 80W-90 in.
Beide pluggen kwamen gemakkelijk los.
Deze week gaat de auto een paar uur aan een apparaat bij een garage om het airco systeem te vullen.
Verder nog wat kleine dingetjes doen, maar de auto is dan wel klaar voor de trip naar Spanje op 7 juni.
Komend weekend even een proefrit van 700 km vanuit België naar mijn moeder in Drenthe en terug.
O ja, de rotor kreeg ik er ook af; zat gewoon erg vast (het asje was wat roestig)