16 August 2024, 21:26
Zoals Kogelman al aangeeft: goed bezig, en check de slangen onder dsahboard.
De knop die je aangeeft moet inderdaad een klep laten omzetten. Of het electrisch is weet ik niet zeker. Zou ook met vacuum aangestuurd kunnen zijn, dat is bij sommige 360 uit die tijd ook het geval. Dan zou het dus ook een vacuum-lek oid kunnen zijn.
Kijk eens op volvo-academy.com, daar vind je bijna alle groene boeken, onderdelen, exploded views.
De losse slang kan niet echt kwaad , dan had je het al wel gemerkt. Of is van een emissie-iets (warmere lucht bij koude motor of zo), of iets met recirculatie of zo. Of is het een Scandinavisch model waar een standkachel in zit/zat?
De rubbers van de stabi-stang voor ga je echt blij van worden als die er nieuw onder zitten. Stuurt een stuk relaxter!
De knop die je aangeeft moet inderdaad een klep laten omzetten. Of het electrisch is weet ik niet zeker. Zou ook met vacuum aangestuurd kunnen zijn, dat is bij sommige 360 uit die tijd ook het geval. Dan zou het dus ook een vacuum-lek oid kunnen zijn.
Kijk eens op volvo-academy.com, daar vind je bijna alle groene boeken, onderdelen, exploded views.
De losse slang kan niet echt kwaad , dan had je het al wel gemerkt. Of is van een emissie-iets (warmere lucht bij koude motor of zo), of iets met recirculatie of zo. Of is het een Scandinavisch model waar een standkachel in zit/zat?
De rubbers van de stabi-stang voor ga je echt blij van worden als die er nieuw onder zitten. Stuurt een stuk relaxter!
Volvo 245 DL, 1976, B21A, AW71, LPG | Volvo 340 GL Special, 1990, 5d, 1.4, CVT | Volvo 340 GL Special, 1990, 1.4, 3d, CVT | Volvo XC70 2.5T automaat, 2005