21 March 2024, 16:39
Beste Marc,
Ik heb alle slangen bekeken en vooral die tussen het gasklephuis en de LM-meter.
Geen rare dingen gezien en gevonden. Wel stond mijn koelwater te laag, maar dat zal het probleem niet kunnen zijn, toch? Heb ook even alle zekeringen er uit gehaald, met een koperborsteltje gedaan en de klemmen met een fijn schuurpapiertje van eventuele aanslag te ontdoen. Het gasklephuis heb ik met remmenreiniger gecleaned en zo ook de stappenmoter. Maakte allemaal geen verschil. Bij let loshalen van de stekker op de LM-meter daalde het toerental en klom weer op met de stekker er weer in. Geen vocht/brandstof in het leidinkje.
Er kwam uit de kennissenkring wel een opmerking dat het misschien een temperatuursensor kan zijn die verkeerde indo geeft en de computer daarmee het bos in stuurt. Zie ook het vorige euvel van september '23 en nu ook weer verergering bij warmer weer. Afijn, ik heb nog steeds geen idee. Ook niet of hij uitgelezen kan worden. Vraag ligt bij een expertachtig iemand.
Ik heb alle slangen bekeken en vooral die tussen het gasklephuis en de LM-meter.
Geen rare dingen gezien en gevonden. Wel stond mijn koelwater te laag, maar dat zal het probleem niet kunnen zijn, toch? Heb ook even alle zekeringen er uit gehaald, met een koperborsteltje gedaan en de klemmen met een fijn schuurpapiertje van eventuele aanslag te ontdoen. Het gasklephuis heb ik met remmenreiniger gecleaned en zo ook de stappenmoter. Maakte allemaal geen verschil. Bij let loshalen van de stekker op de LM-meter daalde het toerental en klom weer op met de stekker er weer in. Geen vocht/brandstof in het leidinkje.
Er kwam uit de kennissenkring wel een opmerking dat het misschien een temperatuursensor kan zijn die verkeerde indo geeft en de computer daarmee het bos in stuurt. Zie ook het vorige euvel van september '23 en nu ook weer verergering bij warmer weer. Afijn, ik heb nog steeds geen idee. Ook niet of hij uitgelezen kan worden. Vraag ligt bij een expertachtig iemand.

