30 August 2023, 17:14
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 30 August 2023, 21:23 door Kogelman.)
Ja, ik heb door de onderkant van 3 vd vleugels die door de paravaan steken een klein gaatje geboord (links, midden en rechts op de snowcap) daardoor een tie-wrap om een louvre vd parafaan strak aangetrokken. Onzichtbaar en gaat nergens heen. Voor de zekerheid op een paar plekken een reepje 3m teerstrook tussen gedaan. Vandaag op de snelweg geen geklapper of ander geluid gehoord, maar een 1976 245 is niet een fluisterstille auto (had wel de radio aan staan 
Dit spul van 3M heb ik gebruikt naast de tiewraps (is eigenlijk voor ruitenafdichting).
De snowcap van mijn 740 gebeuk destijds alleen met dubbelzijdig tape bevestigd, dat bleef ook prima zitten ook bij hoge snelheden, maar die snowcap is korter dan deze vd 245.
Daarnaast werd de linker achterrem heet en piepte, kwam ik vorige week achter. De zuiger zat muurvast, zelfs met een lang wringijzer was hij niet meer in te drukken. Vandaag daarom een nieuwe ATE remklauw met nieuwe paspennen geplaatst. Meteen nieuwe remblokjes erin, aan de andere kant ook. Kan die er weer tegen.

Dit spul van 3M heb ik gebruikt naast de tiewraps (is eigenlijk voor ruitenafdichting).
De snowcap van mijn 740 gebeuk destijds alleen met dubbelzijdig tape bevestigd, dat bleef ook prima zitten ook bij hoge snelheden, maar die snowcap is korter dan deze vd 245.
Daarnaast werd de linker achterrem heet en piepte, kwam ik vorige week achter. De zuiger zat muurvast, zelfs met een lang wringijzer was hij niet meer in te drukken. Vandaag daarom een nieuwe ATE remklauw met nieuwe paspennen geplaatst. Meteen nieuwe remblokjes erin, aan de andere kant ook. Kan die er weer tegen.
940 Estate LE 1998 B230FK+MBC Vialle LPG-G3 automaat Nautic Blue
245 estate 1976 B230F "De ouwe Blauwe", Prins VSI LPG G3 100 liter, AW71, Mellan Bla, Volvo lakkleur 121-00-1 244 sedan 1983 B23A "Big Nose" benzine, M47, Moerkbla Metallic Volvo lakkleur 200-2