[font="Segoe UI", "Segoe UI Emoji", "Segoe UI Symbol", Helvetica, Arial, sans-serif]Het niet aan willen slaan bij starten bleek niet verholpen te zijn met een nieuwe temp. sensor. Ook het vervangen vd brandstofdrukregelaar gaf geen resultaat. De motor sloeg wel aan door te starten op remmenreiniger. Dus vonk was er wel, geen brandstof.[/font]
[font="Segoe UI", "Segoe UI Emoji", "Segoe UI Symbol", Helvetica, Arial, sans-serif]Toen maar de brandstofpomp vervangen. Dat ding en het filter leken er al decennia lang op te zitten, veel roest. Duurde dus even voordat alles los was. we zijn er 3 uur mee bezig geweest. De pomp vervangen door een dure nieuwe Bosch pomp en nieuw brandstoffilter en sindsdien is het weer starten als vanouds.[/font]
[font="Segoe UI", "Segoe UI Emoji", "Segoe UI Symbol", Helvetica, Arial, sans-serif]Toen maar de brandstofpomp vervangen. Dat ding en het filter leken er al decennia lang op te zitten, veel roest. Duurde dus even voordat alles los was. we zijn er 3 uur mee bezig geweest. De pomp vervangen door een dure nieuwe Bosch pomp en nieuw brandstoffilter en sindsdien is het weer starten als vanouds.[/font]
940 Estate LE 1998 B230FK+MBC Vialle LPG-G3 automaat Nautic Blue
245 estate 1976 B230F "De ouwe Blauwe", Prins VSI LPG G3 100 liter, AW71, Mellan Bla, Volvo lakkleur 121-00-1 244 sedan 1983 B23A "Big Nose" benzine, M47, Moerkbla Metallic Volvo lakkleur 200-2