8 November 2022, 20:30
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 8 November 2022, 20:34 door Kogelman.)
Vlot vind ik hem wel (vlotter dan mijn 740 met B230F met ZF22 automaat) en lekker lang doortrekken in toeren, het ingekorte short shifter pookje ligt lekker in de hand en glijdt soepeler door de bak heen dan het gehark met de standaard pook. Al met al een lekkere cruiser die momenteel vooraan een paar tandjes dichter bij de grond ligt dan achter, dus de metalen IPD keienvanger is dan geen overbodige luxe.
@Marc: is aan die te lichte bekrachtiging nog iets te doen?
@Marc: is aan die te lichte bekrachtiging nog iets te doen?
940 Estate LE 1998 B230FK+MBC Vialle LPG-G3 automaat Nautic Blue
245 estate 1976 B230F "De ouwe Blauwe", Prins VSI LPG G3 100 liter, AW71, Mellan Bla, Volvo lakkleur 121-00-1 244 sedan 1983 B23A "Big Nose" benzine, M47, Moerkbla Metallic Volvo lakkleur 200-2