20 June 2022, 16:28
Niemand houdt meer van oude auto's, tenminste, de regels zijn vrij horkerig. In eigen land is het tot nu geen probleem, hoe ouder hoe beter. Waarschijnlijk val je gewoon compleet buiten het systeem van kentekenherkenning, parkeergarages begrijpen mijn blauwe nummerbord met gekrakeleerde plastic witte letters erop niet altijd.
Om Antwerpen in te komen met mijn rijdende olielek moet ik een 'kaartje' kopen van 20 euro. Franse milieuzones zijn allemaal helemaal onbereikbaar zonder Frans oldtimer kenteken.
Duitsers zijn iets vriendelijk nog, gelukkig, voor buitenlandse oldtimers. https://www.knac.nl/belangenbehartiging/...uitenland/
Binnensteden zijn toch niks met de auto, geen doorkomen aan. MIjn laatste tripje naar Berlijn heb ik de auto buiten de Umweltzone geparkeerd en verder met de metro.
Ik denk dat als iedereen H2, elektrisch of op perslucht rijdt dan wel fietst, de benzinegeur weer helemaal hip gaat worden (nostalgie is de toekomst) en dat we dan op open dagen en braderieën nog een rondje mogen komen rijden. Op Fischer-Tropf benzine dan wel.
Om Antwerpen in te komen met mijn rijdende olielek moet ik een 'kaartje' kopen van 20 euro. Franse milieuzones zijn allemaal helemaal onbereikbaar zonder Frans oldtimer kenteken.
Duitsers zijn iets vriendelijk nog, gelukkig, voor buitenlandse oldtimers. https://www.knac.nl/belangenbehartiging/...uitenland/
Binnensteden zijn toch niks met de auto, geen doorkomen aan. MIjn laatste tripje naar Berlijn heb ik de auto buiten de Umweltzone geparkeerd en verder met de metro.
Ik denk dat als iedereen H2, elektrisch of op perslucht rijdt dan wel fietst, de benzinegeur weer helemaal hip gaat worden (nostalgie is de toekomst) en dat we dan op open dagen en braderieën nog een rondje mogen komen rijden. Op Fischer-Tropf benzine dan wel.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969

