Hallo Wouter,
Heb zelf ook een 244 uit 1982, een 240 sedan uit 1990 en een project 240 estate uit 1993.. Meerde 240's gehad.
Wat mij betreft is er maar een ding belangrijk, een goede, zo roestvrij mogelijk exemplaar kopen! De techniek, onderdelen etc zijn volop verkrijgbaar. Heb mij ook geregeld vergist in de staat van de carrosserie en als je niet kunt lassen en plaatwerken, zoals ik, dan wordt het een kostbare grap. Zeker als het dan ook nog netjes gespoten moet worden. Geef liever meer geld uit bij een betrouwbare bekende in het volvo wereldje. zoek je perse een 244? staat nog erg gave bij Smeekens in Ulvenhout. Of laat een auto die je op het oog hebt keuren bij een garagebedrijf. Voorkomt in ieder geval een mega miskoop. groet Eric
Heb zelf ook een 244 uit 1982, een 240 sedan uit 1990 en een project 240 estate uit 1993.. Meerde 240's gehad.
Wat mij betreft is er maar een ding belangrijk, een goede, zo roestvrij mogelijk exemplaar kopen! De techniek, onderdelen etc zijn volop verkrijgbaar. Heb mij ook geregeld vergist in de staat van de carrosserie en als je niet kunt lassen en plaatwerken, zoals ik, dan wordt het een kostbare grap. Zeker als het dan ook nog netjes gespoten moet worden. Geef liever meer geld uit bij een betrouwbare bekende in het volvo wereldje. zoek je perse een 244? staat nog erg gave bij Smeekens in Ulvenhout. Of laat een auto die je op het oog hebt keuren bij een garagebedrijf. Voorkomt in ieder geval een mega miskoop. groet Eric
240 estate GLT 1993 project + 244 GL automatic 1982
