3 November 2021, 23:53
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 4 November 2021, 00:02 door Marc1970.)
Goed idee natuurlijk. Maar de FK heeft meestal een dual-mass vliegwiel en daar past alleen de M90 aan, dus het vliegwiel moet je overzetten, en het toplager. Voor de injectie en ontsteking van de FK heb je dan weer een gatenpatroon nodig op het vliegwiel, wat je 1984 ws. niet heeft. Dan is een derde vliegwiel nodig, de zgn dog dish versie.
Hier een hele hoop info over M46/M90: http://turbobricks.org/forums/showthread.php?t=94325
En nog wat: https://people.physics.anu.edu.au/~amh11...pgrade.htm
M46 koppeling is met trekkabel, M90 met duwhydrauliek. Het kan een hele grabbeltoer in de Volvo onderdelenton worden.
Hier een hele hoop info over M46/M90: http://turbobricks.org/forums/showthread.php?t=94325
En nog wat: https://people.physics.anu.edu.au/~amh11...pgrade.htm
M46 koppeling is met trekkabel, M90 met duwhydrauliek. Het kan een hele grabbeltoer in de Volvo onderdelenton worden.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969