13 September 2021, 10:40
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 13 September 2021, 10:42 door Bacchus.)
Ik ben me na jullie tips gaan verdiepen in de 940. (Toevallig heeft de buurman er net eentje aangeschaft, ongeblazen 5 ton gelopen)
De 940 is idd wel redelijk makkelijk te vinden met mijn wensen lijst. Dus ook met 3x een driepuntsgordel achterin. Dat is echt wel een make-or-break.
Ook een turbo met LPG G3, airco en cruisecontrol is geen onmogelijke eis erbij. Dan wil ik idealiter het self-levelling en 7-personen achterbankje ook wel hebben. ;-)
Ik zie wel dat zodra er LPG inzit, de km-standen makkelijk de 5 ton overgaan. Moet ik me daardoor laten afschrikken?
Wat is het verschil in betrouwbaarheid tussen een 940 4 pitter met turbo en een 960 6 pitter?? Ook in verbruik?
Groet
Bart
PS: mijn eerste lease auto was een V70. Zeer prettig, zeer tevreden over. Maar prive hoef ik hem niet, te nieuwerwets... ;-)
De 940 is idd wel redelijk makkelijk te vinden met mijn wensen lijst. Dus ook met 3x een driepuntsgordel achterin. Dat is echt wel een make-or-break.
Ook een turbo met LPG G3, airco en cruisecontrol is geen onmogelijke eis erbij. Dan wil ik idealiter het self-levelling en 7-personen achterbankje ook wel hebben. ;-)
Ik zie wel dat zodra er LPG inzit, de km-standen makkelijk de 5 ton overgaan. Moet ik me daardoor laten afschrikken?
Wat is het verschil in betrouwbaarheid tussen een 940 4 pitter met turbo en een 960 6 pitter?? Ook in verbruik?
Groet
Bart
PS: mijn eerste lease auto was een V70. Zeer prettig, zeer tevreden over. Maar prive hoef ik hem niet, te nieuwerwets... ;-)

