6 August 2021, 16:24
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 6 August 2021, 16:38 door Grey240Polar.)
Heb je een link naar je foto? Edit: nu zie ik hem.
Op afbeeldingen van B230K zoekend kom ik zowel versies met als zonder Pulsair tegen (maar vooral met). Hieronder ze je duidelijk de slang van de Pulsair lopen:
![[Afbeelding: ?u=http%3A%2F%2Fwww1.garaget.org%2Fgalle...f=1&nofb=1]](https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=http%3A%2F%2Fwww1.garaget.org%2Fgallery%2Farchive%2F127188%2F766690_0tjpxe.jpg&f=1&nofb=1)
Die dingen worden bij problemen overigens kennelijk vaak gewoon afgedopt.
Edit: je foto zie ik alleen klein, maar volgens mij kan ik de Pulsair slang zien lopen. Dan lijkt me wel duidelijk dat die motorcodelijsten met een korrel zout genomen mogen worden.
Op afbeeldingen van B230K zoekend kom ik zowel versies met als zonder Pulsair tegen (maar vooral met). Hieronder ze je duidelijk de slang van de Pulsair lopen:
![[Afbeelding: ?u=http%3A%2F%2Fwww1.garaget.org%2Fgalle...f=1&nofb=1]](https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=http%3A%2F%2Fwww1.garaget.org%2Fgallery%2Farchive%2F127188%2F766690_0tjpxe.jpg&f=1&nofb=1)
Die dingen worden bij problemen overigens kennelijk vaak gewoon afgedopt.
Edit: je foto zie ik alleen klein, maar volgens mij kan ik de Pulsair slang zien lopen. Dan lijkt me wel duidelijk dat die motorcodelijsten met een korrel zout genomen mogen worden.
1992 240 Polar (245) *Nr. 2* B200F M47