2 May 2021, 20:20
Het was inderdaad de remlichtschakelaar. Gelukkig maar! Nu ik er mee bezig ben herinner ik me dit van mijn vorige auto. Persoonlijk vind ik het veel makkelijker om de klokkenbak er even af te halen. Even een luchtslang wegtrekken en je kunt er relatief makkelijk bij. Ik vond de loshangende draad vrij snel, heb de stekker een beetje toegeknepen zodat hij er niet zo makkelijk meer afglijdt.
Aan deze draad zitten nog vier draden verbonden. Het zag er niet geweldig verbonden uit.
Ik heb nu gelukkig weer remlichten [hoewel nog geen derde remlicht] en vraag me nog wel af hoe ik het beste vijf draden op een zekere manier aan elkaar kan verbinden.
Aan deze draad zitten nog vier draden verbonden. Het zag er niet geweldig verbonden uit.
Ik heb nu gelukkig weer remlichten [hoewel nog geen derde remlicht] en vraag me nog wel af hoe ik het beste vijf draden op een zekere manier aan elkaar kan verbinden.
![[Afbeelding: avatar.png]](http://www.nikniek.nl/afbeeldingen/avatar.png)
Het uitzicht is een stuk beter met de motorkap naar beneden ...
240 GL 1984/3 - B23A - B84_M47 [verkocht januari 2015]
240 GLE 1992/1 [MJ1991] - B230F - M47 [huidige auto]