Enige wat ik kan bedenken is dat het 'sleutel in slot' penpunt middenin het schakelblokje, op wonderbaarlijke wijze verbonden is met de plus van de bobine. Normaal doet deze pen alleen een buzzer aan die "licht nog aan met sleutel in slot" heet in het bedradingsschema. In de US versies vooral.
Ik zou alles zo officieel mogelijk aansluiten. De plus voor de bobine is een ongezekerde aftakking van de blauwrode draad die naar de rest van ontsteking gaat, eerst in rood, en na een stekker bij de rechter A stijl komt ie er blauw uit.
Ho in de Volvo 240 Haynes ziet t er weer anders uit. ALles ongezekerd vanaf contactslot, en de blauwe draad naar de bobine is doorgelust naar de Power Stage. EZK ECU krijgt 12V via een roodzwarte draad.
Ik zou alles zo officieel mogelijk aansluiten. De plus voor de bobine is een ongezekerde aftakking van de blauwrode draad die naar de rest van ontsteking gaat, eerst in rood, en na een stekker bij de rechter A stijl komt ie er blauw uit.
Ho in de Volvo 240 Haynes ziet t er weer anders uit. ALles ongezekerd vanaf contactslot, en de blauwe draad naar de bobine is doorgelust naar de Power Stage. EZK ECU krijgt 12V via een roodzwarte draad.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969