Welkom victor,
leuk om nieuwe leden te zien binnenkomen.
ik ben hier ook nog niet zolang.
er is hier een hoop info te vinden hier, al zijn de onderwerpen vaak nogal oud en worden ze zelden afgesloten met hoe het nu af liep.
die blauwe auto die je daar hebt kan zo een miljoen kilometers halen
en alles is behapbaar met een beetje nieuwsgierigheid maar dat wist je al anders was je niet hier.
waarschijnlijk gaat de liefde voor deze auto nooit over en zal jet niet je laatste Volvo zijn.
ik zelf ga gewoon voor het huis staan lassen en heb de mazzel dat mijn buren dat ok vinden.
veel mensen komen dan een praatje maken heel gezellig.
en idd soms gaat er iets mis maar daar leer je vaak meer van dan als het direct goed gaat.
nogmaals welkom
btw als je open in newtab doen kun je de foto wel zien
leuk om nieuwe leden te zien binnenkomen.
ik ben hier ook nog niet zolang.
er is hier een hoop info te vinden hier, al zijn de onderwerpen vaak nogal oud en worden ze zelden afgesloten met hoe het nu af liep.
die blauwe auto die je daar hebt kan zo een miljoen kilometers halen
en alles is behapbaar met een beetje nieuwsgierigheid maar dat wist je al anders was je niet hier.
waarschijnlijk gaat de liefde voor deze auto nooit over en zal jet niet je laatste Volvo zijn.
ik zelf ga gewoon voor het huis staan lassen en heb de mazzel dat mijn buren dat ok vinden.
veel mensen komen dan een praatje maken heel gezellig.
en idd soms gaat er iets mis maar daar leer je vaak meer van dan als het direct goed gaat.
nogmaals welkom
btw als je open in newtab doen kun je de foto wel zien