21 August 2020, 08:51
Elektrisch gezien was er - vóór het doorknippen - geen verschil, ze zitten nl. beiden op hetzelfde punt bij de hendel aan elkaar. Je kunt in principe dus de twee BL-Y draden die vanaf de hendel komen willekeurig terug verbinden met de stukken BL-Y draad die naar de pomp en het relais gaan.
Dan moet je ook nog even op zoek naar de draad van de achterruitsproeier en die terug doorverbinden naar zijn oorspronkelijke draad. Dan kun je iig de hendel in zijn originele opzet testen en kijken welke standen wel en welke niet werken. Wellicht werkt de interval dan weer, maar zou ook even goed kunnen van niet.
Voor de APK-fix hebben ze de achterruitensproeier opgeofferd en de draad die vanaf dat knopje komt verbonden met de BL-Y draad die naar de pomp van de voorruitsproeier loopt.
Dan moet je ook nog even op zoek naar de draad van de achterruitsproeier en die terug doorverbinden naar zijn oorspronkelijke draad. Dan kun je iig de hendel in zijn originele opzet testen en kijken welke standen wel en welke niet werken. Wellicht werkt de interval dan weer, maar zou ook even goed kunnen van niet.
Voor de APK-fix hebben ze de achterruitensproeier opgeofferd en de draad die vanaf dat knopje komt verbonden met de BL-Y draad die naar de pomp van de voorruitsproeier loopt.
1992 240 Polar (245) *Nr. 2* B200F M47

