2 May 2020, 09:50
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 2 May 2020, 09:56 door Grey240Polar.)
Wat ik aan die instructie opmerkelijk vind is dat er een nieuwe draad helemaal vanaf de remlichtschakelaar bijgetrokken moet worden.
Zou aansluiten op een bestaande remlichtdraad die draad teveel belasten of geeft dit problemen met de kapotte-lamp-detectie?
Wat me opviel: voor de 245 moet bij stap 8 de connector afgeknipt worden om de draad door de deur en scharnieren te kunnen voeren. En bij stap 21 is die als een wonder weer één geheel met de kabel.
Tevens: in een recente thread over het derde remlicht zag ik dat er kabelboompjes door de scharnieren lopen die reeds voorzien zijn voor een draad voor het derde remlicht (althans voor de jaargangen 1986 e.v., dezelfde periode als waarin die instructie is gemaakt).
Zou aansluiten op een bestaande remlichtdraad die draad teveel belasten of geeft dit problemen met de kapotte-lamp-detectie?
Wat me opviel: voor de 245 moet bij stap 8 de connector afgeknipt worden om de draad door de deur en scharnieren te kunnen voeren. En bij stap 21 is die als een wonder weer één geheel met de kabel.
Tevens: in een recente thread over het derde remlicht zag ik dat er kabelboompjes door de scharnieren lopen die reeds voorzien zijn voor een draad voor het derde remlicht (althans voor de jaargangen 1986 e.v., dezelfde periode als waarin die instructie is gemaakt).
1992 240 Polar (245) *Nr. 2* B200F M47

