7 October 2019, 20:29
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 7 October 2019, 20:45 door Marc1970.)
In de standaard relais taal komt 15 vanaf de zekeringkast/geschakelde plus voor de werkstroom, 31 is massa, 86 is de stuurstroom, 87 is de ingang van de 'werkstroom', 87a de uitgaande. Deze Fransklinkende G.Cartier temporisateur zal uiteraard weer anders zijn, zodat 87 wel de uitgaande werkstroom moet zijn.
Ik heb een schema van een Volvo 240 achterruitverwarming hier uit 1985. Schakelaar krijgt 12V via een 8 A zekering (zek. 12). Dan komt op 86 de uitgang van de schakelaar. Op 15 een 16A gezekerde (zek. 11) draad. Pin 87 gaat naar het lichtje in de schakelaar (het lichtje heeft ook massa nodig) en de achterruit (in jouw geval dan de spiegels).
Ik heb een schema van een Volvo 240 achterruitverwarming hier uit 1985. Schakelaar krijgt 12V via een 8 A zekering (zek. 12). Dan komt op 86 de uitgang van de schakelaar. Op 15 een 16A gezekerde (zek. 11) draad. Pin 87 gaat naar het lichtje in de schakelaar (het lichtje heeft ook massa nodig) en de achterruit (in jouw geval dan de spiegels).
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969

