29 September 2019, 00:08
Hoi Zozo,
Vanavond vastgesteld dat er misschien een kabelbreukje is in stekker naar de WUR (kabels bewegen los in stekker en rubber eromheen is gescheurd).
Ik heb vervolgens het stekkertje losgekoppeld en heb vervolgens wagen trachten te starten, uiteraard na inspuiten van remreiniger. De motor startte en draaide eigenlijk net op dezelfde manier als toen stekkertje wel nog aangesloten was (dus: dadelijk stationair 900 toeren, en haperig bij gas geven gedurende een 10tal minuten totdat motor warm was, hierna reageerde motor wel goed op gas geven)
Aangezien er dus geen verschil is met of zonder aangesloten WUR vermoed ik dus dat hier het probleem gaat zitten.
Jammer dat ik dit weekend moet werken, was graag naar de Volvo beurs gegaan om mss een WUR op de kop te kunnen tikken ?
Vanavond vastgesteld dat er misschien een kabelbreukje is in stekker naar de WUR (kabels bewegen los in stekker en rubber eromheen is gescheurd).
Ik heb vervolgens het stekkertje losgekoppeld en heb vervolgens wagen trachten te starten, uiteraard na inspuiten van remreiniger. De motor startte en draaide eigenlijk net op dezelfde manier als toen stekkertje wel nog aangesloten was (dus: dadelijk stationair 900 toeren, en haperig bij gas geven gedurende een 10tal minuten totdat motor warm was, hierna reageerde motor wel goed op gas geven)
Aangezien er dus geen verschil is met of zonder aangesloten WUR vermoed ik dus dat hier het probleem gaat zitten.
Jammer dat ik dit weekend moet werken, was graag naar de Volvo beurs gegaan om mss een WUR op de kop te kunnen tikken ?