Hoi! Strakke Volvo. Remklauwen worden altijd wat stug na stilstand. Mijn 240 kwam met vier rokende remmen thuis, maar die zijn allemaal met wat heen en weer duwen en doorspoelen vd leidingen weer 100% functioneel geworden. En 10 jaar mee gereden.
Laat de WD40 voor wat ie is, dat is voor fietskettingen schoon te maken. Schoonmaken, likje vet, drupje olie moet genoeg zijn. Mocht je je toch onweerstaanbaar aangetrokken voelen tot de spuitbus neem dan teflon spray.
ALs je de choke indrukt, moet de chokehevel tegen de onderste stop liggen. Voor het afstellen vd choke kijk je op de hevel vd choke, bij de carburateur, daar staat een streepje op. Dat streepje zet je t.o. de stelschroef. De chokeknop moet dan 25 mm uit het dashboard steken, en het stationair moet dan duidelijk hoger zijn, 1300 rpm.
Laat de WD40 voor wat ie is, dat is voor fietskettingen schoon te maken. Schoonmaken, likje vet, drupje olie moet genoeg zijn. Mocht je je toch onweerstaanbaar aangetrokken voelen tot de spuitbus neem dan teflon spray.
ALs je de choke indrukt, moet de chokehevel tegen de onderste stop liggen. Voor het afstellen vd choke kijk je op de hevel vd choke, bij de carburateur, daar staat een streepje op. Dat streepje zet je t.o. de stelschroef. De chokeknop moet dan 25 mm uit het dashboard steken, en het stationair moet dan duidelijk hoger zijn, 1300 rpm.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969