Tegelijk met de radiator gefixed; de oliekoeler-aansluitingen (en filter), stabilisatorstang en een gedeelte van de remleidingen.
De 960 oliefilter-aansluiting past zonder modificatie onder de auto.
Ik heb gekozen voor een sandwitchplate met thermostaat bij het filter en de originele 960-(water-)koeler teruggezet omdat ik anders niet uitkom met die grote 960-banjobout.
De stabilisatorstang heb ik wel ~1cm lager gemonteerd omdat hij anders wel heel dicht langs de oliepan loopt.
![[Afbeelding: 131.jpg]](http://martinschipper.nl/245/131.jpg)
![[Afbeelding: 132.jpg]](http://martinschipper.nl/245/132.jpg)
![[Afbeelding: 133.jpg]](http://martinschipper.nl/245/133.jpg)
Weer reden om een T6 swap te doen en niet een T5: Stabilisatorstang en het oliefilter passen gewoon
De 960 oliefilter-aansluiting past zonder modificatie onder de auto.
Ik heb gekozen voor een sandwitchplate met thermostaat bij het filter en de originele 960-(water-)koeler teruggezet omdat ik anders niet uitkom met die grote 960-banjobout.
De stabilisatorstang heb ik wel ~1cm lager gemonteerd omdat hij anders wel heel dicht langs de oliepan loopt.
![[Afbeelding: 131.jpg]](http://martinschipper.nl/245/131.jpg)
![[Afbeelding: 132.jpg]](http://martinschipper.nl/245/132.jpg)
![[Afbeelding: 133.jpg]](http://martinschipper.nl/245/133.jpg)
Weer reden om een T6 swap te doen en niet een T5: Stabilisatorstang en het oliefilter passen gewoon
