3 May 2019, 21:43
Update:
De kachelventilator is inderdaad stuk, en niet de schakelaar. Op alle draden naar de motor meet ik een oneindige weerstand naar massa toe, dus of de massadraad is kapot of de motor zelf. Ik gok op de motor.
Het ff pielen blijkt wel iets meer werk dan ik dacht: het onderste luchtkanaal blijkt stiekem vast te zitten met een schroefje aan de onderkant en die aan de zijkant is geen beweging in te krijgen. Morgen het handschoenenvakje er maar even uit, dan kan ik misschien iets beter zien wat ik doe...
Het tapijt moest ook aan de kant om het genoemde schroefje los te krijgen. Het voordeel daarvan is dat ik nu precies kan zien wat er allemaal verrot is aan de bodem, en dat blijkt toch nog een heel stuk te zijn...
De kachelventilator is inderdaad stuk, en niet de schakelaar. Op alle draden naar de motor meet ik een oneindige weerstand naar massa toe, dus of de massadraad is kapot of de motor zelf. Ik gok op de motor.
Het ff pielen blijkt wel iets meer werk dan ik dacht: het onderste luchtkanaal blijkt stiekem vast te zitten met een schroefje aan de onderkant en die aan de zijkant is geen beweging in te krijgen. Morgen het handschoenenvakje er maar even uit, dan kan ik misschien iets beter zien wat ik doe...
Het tapijt moest ook aan de kant om het genoemde schroefje los te krijgen. Het voordeel daarvan is dat ik nu precies kan zien wat er allemaal verrot is aan de bodem, en dat blijkt toch nog een heel stuk te zijn...
Amazon 1967 B18
245 1976 B21A
244 1979 B21E
244 1984 B23
(Suzuki WagonR 2001)
(VW Polo 2008 TDI)
245 1976 B21A
244 1979 B21E
244 1984 B23
(Suzuki WagonR 2001)
(VW Polo 2008 TDI)