8 March 2019, 21:50
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 8 March 2019, 21:53 door Grey240Polar.)
(8 March 2019, 12:02)Koppelmans schreef: Helaas geen goed nieuws. Die zwevende zekering voor de injectoren (bij de bobine) zit niet in mijn tussen-model.
De hallgever werkt perfect. Dus is het probleem nog steeds niet boven water, helaas.
Zijn er nog meer suggesties of tips om naar te kijken?
Zoals ik het elektrisch schema in de Haynes manual interpreteer worden alle injectoren parallel aangestuurd (in de LH Jetronic varianten). Deze hangen aan de kant van het brandstofrelais aan de 12 V en worden door de ECU naar massa getrokken op het moment dat ze moeten inspuiten.
Als je èn een vonk hebt èn je hebt werkende brandstofpompen, dan zijn er m.i. nog maar drie dingen die gecontroleerd kunnen worden: de werkelijke brandstofdruk op de rail, of de injectoren de 12 V krijgen vanaf het relais en of ze aangestuurd worden door de ECU.
1992 240 Polar (245) *Nr. 2* B200F M47

