Topics: 13
Hoi Volvolvo-ers
nadat mijn cruise control eerst gedurende een aantal weken haperde, soms deed ie het, soms niet, heeft ie nu de geest gegeven. :oops:
Ik heb de zekering gecontroleerd, maar die is OK
wie heeft er ideeën . What to do ?
ik heb 'm natuurlijk niet echt nodig, maar als ie het doet cruise je lekkerder en het scheelt zelfs brandstof en vooral boetes

op de veelgecontroleerde provinciale wegen in ons mooie twentse land
groet"n uut twente van rene
-240 Wagon USA 1988 B230F<br /> Volvo vol opties, zonder trekhaak<br />-XC90 D5 Summum (2006 facelift)<br />-Porsche 964 Carrera 2 coupé 1992
Topics: 0
rene soasel schreef:Hoi Volvolvo-ers
nadat mijn cruise control eerst gedurende een aantal weken haperde, soms deed ie het, soms niet, heeft ie nu de geest gegeven. :oops:
Ik heb de zekering gecontroleerd, maar die is OK
RenÃÂ
,
Dat heb ik ook gehad, weliswaar niet met een 240 maar met m'n 480. Bleek de vacuumslang te zijn die was losgeschoten.
Ik kan je niet precies vertellen waar dat precies zit maar als er maar iets valse lucht bijkomt krijg je haperingen. Daarna is de slang eraf geschoten.
De garage had het meteen te pakken en (gratis) gefixed. 8) :roll:
Succes met opsporen
The0
olvo For Life, Vanaf de Jakob tot de 480
Topics: 44
controleer even je schakelaars op de rem en koppelingspedaal als deze foutief staan afgesteld dan werkt de cruisecontrol ook niet altijd
deze kun je afstellen door het pedaal omlaag te duwen dan het stiftje een paar tandjes uit de schakelaar trekken en dan pedaal rustig los laten en dan is afgesteld
succes eric
Volvo S70R B5234T4 M59
PUSH UP voor dit Topic
Vacuumslang is gecontroleerd
Probleem blijft bestaan :?
Iemand andere suggesties??
groet'n uut twente van rene
-240 Wagon USA 1988 B230F<br /> Volvo vol opties, zonder trekhaak<br />-XC90 D5 Summum (2006 facelift)<br />-Porsche 964 Carrera 2 coupé 1992
Topics: 34
Rene,
hier heb ik de electrische schema's voor je, misschien heb je er iets aan.
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Robbert242DL schreef:Rene, hier heb ik de electrische schema's voor je, misschien heb je er iets aan.
Bedankt voor het aanbod
Ik ben helaas net zo technisch als een "bosje wortelen" , dus voor mij is zo'n schema ABACADABRA
Misschien iets voor een sleuteldag in het mooie Twente, wie helpt?
groet'n uut Twente van rene