8 March 2019, 19:41
(8 March 2019, 12:40)Marc1970 schreef: Er is vonk, er is druk, dan gaat er toch iets mis met de aansturing vd injectors. De ene pin van het stekkertje is constant 12V bij het starten (kwenie welke), die kan je meten.
En de andere wordt geaard door de ECU. De massa van de ECU zijn die kabeloogjes op de inlaat, en van het kleppendeksel naar het schutbord. Die kan je nakijken.
En waar de bedrading door het schutbord gaat ook, sommige draden vallen vanzelf de isolatie af.
Verdere issues zal je dan in de ECU zelf moeten zoeken, en dat gaat het beste door er een andere aan te hangen. Die bevindt bij de voeten vd bijrijder, als je LH2.2 hebt, eindigt het Bosch nummer op 511, 541, 544 of 554. Meer nummers: http://www.nuceng.ca/bill/volvo/database/ecu.htm
-edit- Oh dat had je al geprobeerd, met de ECU. Dan weet ik het ff niet meer. Bedrading nakijken, meten.
ja, lijkt inderdaad op kabelprobleempje. Kan ook goed als een deel van de bekabeling over of langs het spruitstuk loopt. wordt een klusje.... maar doen we gewoon.

