3 March 2019, 13:53
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 3 March 2019, 14:05 door Koppelmans.)
Tuurlijk logisch.
Maar gewoon een poging om even iets na te vragen ,mee te denken, of je te verdiepen in het probleem zou niet misstaan.
Of iets persoonlijks, vanwege de relatie, of omdat ik met een gewezen servicewagen doorlopend reclame rijdt voor die tent, of etc.
Meteen (lekker commercieel gedacht) doorverwijzen naar de dealer valt me zwaar tegen van een afdeling die zich "customer service" noemt.
De service kan er gerust afgelaten worden in dit geval.
Ik zal je de reacties van wel en niet Volvo-rijders in mijn kennissenkring besparen....
Maar gewoon een poging om even iets na te vragen ,mee te denken, of je te verdiepen in het probleem zou niet misstaan.
Of iets persoonlijks, vanwege de relatie, of omdat ik met een gewezen servicewagen doorlopend reclame rijdt voor die tent, of etc.
Meteen (lekker commercieel gedacht) doorverwijzen naar de dealer valt me zwaar tegen van een afdeling die zich "customer service" noemt.
De service kan er gerust afgelaten worden in dit geval.
Ik zal je de reacties van wel en niet Volvo-rijders in mijn kennissenkring besparen....

