1 March 2019, 21:51
Ineens weigert mijn 245 te starten na 5 jaar feilloze werking. Hij krijgt geen benzine lijkt het. Het is een tussenmodel wat het niet makkelijker maakt. Benzine pomp onder de auto en in de tank zijn vervangen. De computer is uitgewisseld geweest. De 2e computer, rechts voor onder de moterkap is doorgemeten en oke bevonden. Bij het starten geeft hij nog geen kuchje. helemaal dood, geen drup benzine komt in de cylinders. De vonk is er wel. BDP zender is vervangen. De benzinedrukregelaar en de benzine-rail naar de verstuivers is vervangen. Ik heb geen idee wat het verder kan zijn. Het lijkt of de injectoren niet worden aangestuurd. Ineens, na een dag prima rijden, weigerde hij de dag erop volledig. Wat kan dit nog meer zijn?
O. ja. Volvo Nederland gemaild. Die laten je, ook al rij je al 30 jaar 245's, volledig zitten. Ga maar naar de dealer! (moest ik even kwijt)
O. ja. Volvo Nederland gemaild. Die laten je, ook al rij je al 30 jaar 245's, volledig zitten. Ga maar naar de dealer! (moest ik even kwijt)