13 February 2019, 15:59
Dat ziet helemaal top uit, dat rubber hoesje zit daar helemaal functioneel te wezen. Tenminste, mijn aandrijfas doet het zo al een jaar of 10.
Ik heb ook wel s lopen tobben met dat ding, gewichtjes eraan klemmen en van alles, maar het maakte allemaal niks uit. Ik heb ook wel s met twee 'spelende' kruisjes in een 140 gereden, daar gaf ie niks om. Kijk of het uitgaande lager in de bak nog heel is (lekkage is geen goed teken).
Wat pas echt hielp waren de voorbanden vervangen, vreemd genoeg. Maar dat was meer een trilling bij 100-110.
Bij 60 wijst toch wel op een aandrijfasprobleem, misschien moet je het achterste kruisje ook maar vervangen. Weet je zeker dat er geen naaldlager uit de cupjes is gevallen of zoiets, tijdens het plaatsen?
Ik zie niet welke kruiskoppeling je daar hebt, maar die van GKN Dana Spicer zijn superieur in elk opzicht en wat Volvo destijds gebruikte.
Ik heb ook wel s lopen tobben met dat ding, gewichtjes eraan klemmen en van alles, maar het maakte allemaal niks uit. Ik heb ook wel s met twee 'spelende' kruisjes in een 140 gereden, daar gaf ie niks om. Kijk of het uitgaande lager in de bak nog heel is (lekkage is geen goed teken).
Wat pas echt hielp waren de voorbanden vervangen, vreemd genoeg. Maar dat was meer een trilling bij 100-110.
Bij 60 wijst toch wel op een aandrijfasprobleem, misschien moet je het achterste kruisje ook maar vervangen. Weet je zeker dat er geen naaldlager uit de cupjes is gevallen of zoiets, tijdens het plaatsen?
Ik zie niet welke kruiskoppeling je daar hebt, maar die van GKN Dana Spicer zijn superieur in elk opzicht en wat Volvo destijds gebruikte.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969