3 January 2019, 17:35
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 3 January 2019, 17:36 door Grey240Polar.)
Stapje verder maar nog niet echt veel wijzer...
Gisteren had ik de auto weggezet met nieuwe zekering en de achterwisser in de stand "aan" maar motor afgekoppeld.
De zekeringhouder die ik nu gebruik is er eentje die buiten het contact om op de accu zit (nr. 10).
Vanochtend een km of 40 gemaakt zonder problemen.
Ter plekke heb ik de twee connectoren weer aangesloten en e.e.a. uitgeprobeerd. De wisser werkte, ik heb ook nog wat aan de kabels in de scharnieren bewogen, maar geen effect, de wisser bleef netjes werken. Klep dicht en daarna de wisser uitgezet.
Kom ik na een paar uur terug bij de auto, en ja hoor, de zekering is doorgesmolten...
Nou probeer ik dus te beredeneren wat er eventueel ergens kortsluiting zou kunnen maken met niet-werkende wisser.
Gisteren had ik de auto weggezet met nieuwe zekering en de achterwisser in de stand "aan" maar motor afgekoppeld.
De zekeringhouder die ik nu gebruik is er eentje die buiten het contact om op de accu zit (nr. 10).
Vanochtend een km of 40 gemaakt zonder problemen.
Ter plekke heb ik de twee connectoren weer aangesloten en e.e.a. uitgeprobeerd. De wisser werkte, ik heb ook nog wat aan de kabels in de scharnieren bewogen, maar geen effect, de wisser bleef netjes werken. Klep dicht en daarna de wisser uitgezet.
Kom ik na een paar uur terug bij de auto, en ja hoor, de zekering is doorgesmolten...
Nou probeer ik dus te beredeneren wat er eventueel ergens kortsluiting zou kunnen maken met niet-werkende wisser.
1992 240 Polar (245) *Nr. 2* B200F M47