3 January 2019, 11:24
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 3 January 2019, 11:27 door Grey240Polar.)
Tja, maar dat is juist het eerste dat ik ben gaan uitsluiten.
Er is geen breuk in de kabel, want de ruitenwisser werkt ongeacht of de klep open of dicht is.
Er is geen koper zichtbaar die het scharnier zou kunnen raken en daarlangs kortsluiting maken. Onder het hemeltje ziet het er goed uit, zo ook in de klep...
Maar om uit te sluiten of het de wissermotor zelf zou kunnen zijn heb ik die afgekoppeld bij de connectoren in de klep en is het nu een kwestie van rijden en afwachten...
De kabelboom is t.h.v. de achterbumper bij laswerkzaamheden wel "aangebrand", maar dat heb ik gecontroleerd en getaped, en ik ga er even vanuit dat dat stukje kabelboom alleen voor de achterverlichting is.
Er is geen breuk in de kabel, want de ruitenwisser werkt ongeacht of de klep open of dicht is.
Er is geen koper zichtbaar die het scharnier zou kunnen raken en daarlangs kortsluiting maken. Onder het hemeltje ziet het er goed uit, zo ook in de klep...
Maar om uit te sluiten of het de wissermotor zelf zou kunnen zijn heb ik die afgekoppeld bij de connectoren in de klep en is het nu een kwestie van rijden en afwachten...
De kabelboom is t.h.v. de achterbumper bij laswerkzaamheden wel "aangebrand", maar dat heb ik gecontroleerd en getaped, en ik ga er even vanuit dat dat stukje kabelboom alleen voor de achterverlichting is.
1992 240 Polar (245) *Nr. 2* B200F M47

