(27 November 2018, 09:41)Rhino schreef: .................. en dan alsnog word ingehaald door een kudde berggeiten.
Mijn 240 is dik in orde maar inderdaad wat spartaanser als de Mazda. Als ik beide auto's opruim dan zou er een mooie 940 voor in de plaats kunnen komen.
Het opruimen van de mazda is geen enkel probleem. Maar in de Volvo zit 11 jaar veel TLC.
Ga maar vast rondkijken en rijden in een 940. Zo'n late rijdt wel heel lekker met dat turbo blok. MBC erbij en met 170 pk (kan nog best 1 op 9-10 rijden met automaat op LPI) heb je een fantastische bak. TLC is vrijwel gelijk aan de huidige 240.
Mijn vrouw rijdt ook liefst in de 240. Parkeert gemakkelijker dan welke alternatieve kleinere auto die zo ooit heeft gereden. Wel gemerkt dat een iets grotere (diam.) uitlaat vermogen scheelt met onze B230E op LPG. Gaat al 9 jaar heel lekker...
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..

