24 November 2018, 18:42
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 24 November 2018, 18:46 door UraniumFever.)
Sommige dagen werkt mijn richtingaanwijzer niet op mijn 92 240 Estate. Althans, dit is inclusief vandaag nu 3 keer voorgekomen over het afgelopen jaar, het weer (nat/droog/koud/warm) schijnt in ieder geval geen rol te spelen.
De richtingaanwijzers aan de buitenkant werken dan allemaal niet, verlichting wel. Ook op het dashboard wordt geen indicatie weergegeven.
Kan iemand mij in de juiste richting wijzen voor een oplossing?
Leuk als je een vraag stelt en je dan zelf de minuut erna denkt het antwoord wel te hebben. Kortom, ik vermoed een zekering, of het contactpunt bijschaven of de zekering vervangen, laat ik dit eerst maar eens doen
De richtingaanwijzers aan de buitenkant werken dan allemaal niet, verlichting wel. Ook op het dashboard wordt geen indicatie weergegeven.
Kan iemand mij in de juiste richting wijzen voor een oplossing?
Leuk als je een vraag stelt en je dan zelf de minuut erna denkt het antwoord wel te hebben. Kortom, ik vermoed een zekering, of het contactpunt bijschaven of de zekering vervangen, laat ik dit eerst maar eens doen