De afgelopen weken weer rustig aan de hobby geweest.
Ten eerste staat de motor nu (hopelijk permanent) op zijn plek.
![[Afbeelding: 87.jpg]](http://martinschipper.nl/245/87.jpg)
![[Afbeelding: 88.jpg]](http://martinschipper.nl/245/88.jpg)
Met het bijbehorende 1e kabelboompje welke ik uit de bestaande S80 kabelboom geweekt heb.
![[Afbeelding: 90.jpg]](http://martinschipper.nl/245/90.jpg)
![[Afbeelding: 89.jpg]](http://martinschipper.nl/245/89.jpg)
De opgepoetste remcylinder kan nu ook op zijn plek
![[Afbeelding: 91.jpg]](http://martinschipper.nl/245/91.jpg)
![[Afbeelding: 92.jpg]](http://martinschipper.nl/245/92.jpg)
De ECU/EMU zijn plekje gegeven op dezelfde plek als de originele Bosch unit met behulp van een adapter-plaatje.
![[Afbeelding: 93.jpg]](http://martinschipper.nl/245/93.jpg)
![[Afbeelding: 94.jpg]](http://martinschipper.nl/245/94.jpg)
Dan ook maar direct de bedrading van de brandstofpompen netjes maken
![[Afbeelding: 95.jpg]](http://martinschipper.nl/245/95.jpg)
En verder met de intercooler.
Deze stak nogal ver voor de radiator. Met een ander "bakje" bij de bumperlip zou de intercooler een stuk verder kunnen zakken.
Het betere knip, vouw en plak werk:
![[Afbeelding: 96.jpg]](http://martinschipper.nl/245/96.jpg)
![[Afbeelding: 98.jpg]](http://martinschipper.nl/245/98.jpg)
Even passen
![[Afbeelding: 97.jpg]](http://martinschipper.nl/245/97.jpg)
![[Afbeelding: 99.jpg]](http://martinschipper.nl/245/99.jpg)
![[Afbeelding: 100.jpg]](http://martinschipper.nl/245/100.jpg)
Qua hoogte perfect in lijn met de bestaande gaten. Die zijn wel te klein voor een 3inch intercoolerpijp dus daar moet de zaag in.
![[Afbeelding: 101.jpg]](http://martinschipper.nl/245/101.jpg)
![[Afbeelding: 102.jpg]](http://martinschipper.nl/245/102.jpg)
Ten eerste staat de motor nu (hopelijk permanent) op zijn plek.
![[Afbeelding: 87.jpg]](http://martinschipper.nl/245/87.jpg)
![[Afbeelding: 88.jpg]](http://martinschipper.nl/245/88.jpg)
Met het bijbehorende 1e kabelboompje welke ik uit de bestaande S80 kabelboom geweekt heb.
![[Afbeelding: 90.jpg]](http://martinschipper.nl/245/90.jpg)
![[Afbeelding: 89.jpg]](http://martinschipper.nl/245/89.jpg)
De opgepoetste remcylinder kan nu ook op zijn plek
![[Afbeelding: 91.jpg]](http://martinschipper.nl/245/91.jpg)
![[Afbeelding: 92.jpg]](http://martinschipper.nl/245/92.jpg)
De ECU/EMU zijn plekje gegeven op dezelfde plek als de originele Bosch unit met behulp van een adapter-plaatje.
![[Afbeelding: 93.jpg]](http://martinschipper.nl/245/93.jpg)
![[Afbeelding: 94.jpg]](http://martinschipper.nl/245/94.jpg)
Dan ook maar direct de bedrading van de brandstofpompen netjes maken
![[Afbeelding: 95.jpg]](http://martinschipper.nl/245/95.jpg)
En verder met de intercooler.
Deze stak nogal ver voor de radiator. Met een ander "bakje" bij de bumperlip zou de intercooler een stuk verder kunnen zakken.
Het betere knip, vouw en plak werk:
![[Afbeelding: 96.jpg]](http://martinschipper.nl/245/96.jpg)
![[Afbeelding: 98.jpg]](http://martinschipper.nl/245/98.jpg)
Even passen
![[Afbeelding: 97.jpg]](http://martinschipper.nl/245/97.jpg)
![[Afbeelding: 99.jpg]](http://martinschipper.nl/245/99.jpg)
![[Afbeelding: 100.jpg]](http://martinschipper.nl/245/100.jpg)
Qua hoogte perfect in lijn met de bestaande gaten. Die zijn wel te klein voor een 3inch intercoolerpijp dus daar moet de zaag in.
![[Afbeelding: 101.jpg]](http://martinschipper.nl/245/101.jpg)
![[Afbeelding: 102.jpg]](http://martinschipper.nl/245/102.jpg)
![[Afbeelding: 103.jpg]](http://martinschipper.nl/245/103.jpg)