9 April 2018, 21:47
Weinig ervaring met de 940, maar als je remt, hoor je dan wel een sissend geluid? Misschien heb je een lekkende rembekrachtiger, daar heb ik de gekste dingen mee gehad.
Als je s ochtends remt, zonder draaiende motor, moet er nog vacuum in de bekrachtiger zitten van de dag ervoor, voor 2-3 keer remmen.
Andere optie is eigenwijze lucht, maar de 940 lijkt me makkelijker te ontluchten dan de 240 met z'n dubbel gescheiden circuit en 8 nippels. Hoofdremcilinders kan je het beste ontluchten als ze op de werkbank liggen.
Je kan ook de stift in de rembekrachtiger afstellen, en de rempedaal zelf ws. ook, om alles wat dichterbij te brengen.
Als je s ochtends remt, zonder draaiende motor, moet er nog vacuum in de bekrachtiger zitten van de dag ervoor, voor 2-3 keer remmen.
Andere optie is eigenwijze lucht, maar de 940 lijkt me makkelijker te ontluchten dan de 240 met z'n dubbel gescheiden circuit en 8 nippels. Hoofdremcilinders kan je het beste ontluchten als ze op de werkbank liggen.
Je kan ook de stift in de rembekrachtiger afstellen, en de rempedaal zelf ws. ook, om alles wat dichterbij te brengen.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969

