10 March 2018, 22:51
Die andere verkoper is de beste man uit Polsbroek.
We zijn daar een paar keer geweest maar door zijn houding en verkooppraatjes met lege handen terug gegaan.
Mijn 945 komt heb ik van een particulier gekocht, maar is ook ooit gekocht bij eerder genoemde man in Werkhoven.
Voorlopig doet ie t prima en heb ik in een jaar van 485000 naar 510000 gedraaid zonder noemenswaardig onderhoud.
Voor mn gevoel heb ik teveel betaald, toen rond de 3400,- Heeft wel alle opties met leren bekleding, maar is optisch minder. van een standaard B230fk met M90 versnellingsbak. Vialle G3 met dubbele tanks in de reserve wielbak. Er kan volgens mij 60 liter max in? Bij ongeveer 400km begint het lampje te branden. Mijn verbruik varieert tussen 1:8 en 1:9.
Een 940 roest wel minder. Maar rond de accu kan het wel eens toe slaan.
Heerlijke wagen.
We zijn daar een paar keer geweest maar door zijn houding en verkooppraatjes met lege handen terug gegaan.
Mijn 945 komt heb ik van een particulier gekocht, maar is ook ooit gekocht bij eerder genoemde man in Werkhoven.
Voorlopig doet ie t prima en heb ik in een jaar van 485000 naar 510000 gedraaid zonder noemenswaardig onderhoud.
Voor mn gevoel heb ik teveel betaald, toen rond de 3400,- Heeft wel alle opties met leren bekleding, maar is optisch minder. van een standaard B230fk met M90 versnellingsbak. Vialle G3 met dubbele tanks in de reserve wielbak. Er kan volgens mij 60 liter max in? Bij ongeveer 400km begint het lampje te branden. Mijn verbruik varieert tussen 1:8 en 1:9.
Een 940 roest wel minder. Maar rond de accu kan het wel eens toe slaan.
Heerlijke wagen.
Volvo 142S - 1973
Felix
Felix

