10 March 2018, 12:55
Spekkels ben ik ook geweest 5 jaar geleden. Kopen de auto in en wassen en stofzuigen hem en kijken hem vluchtig na maar doen er verder niets aan als dat niet hoeft. Je koopt dus een basis. Je kan met hun in overleg als je bijvoorbeeld iets gedaan wilt hebben. Vaak kom je dan net zo duur uit als je een hele knappe koopt. Ik weet niet wat je wensen zijn maar kijken kan altijd ik ben daar niet negatief behandeld en ze speelden open kaart. Ik woon daar niet in de buurt en knapte wel een beetje af op de auto’s zoals ze erbij stonden, goed gebruikt dus. Als ik met hun in zee zou gaan en ik had naderhand nog iets op te merken op datgene wat zij dan gefixt hebben moet ik dat hele stuk terug, en daar had ik geen zin in. Ik heb mijn auto tenslotte gekocht bij een volvo Dealer. Wel iets meer betaald, althans als ik nu de prijzen vergelijk voor voor een 945 met lage km stand kan ik na 5 jaar rijden het dubbele vragen als wat ik ervoor betaalde heb. Ze vragen op MP voor een basic model met 3 ton op de teller rustig 5 tot 6K.