Nu voor en achter alle pootjes vernieuwd zijn, bleef ik achter met een aantal overleden remleidingen.
Ik zal jullie niet teveel vermoeien maar sinds het me een handjevol dagen (weken dus) gekost heeft mag het niet ontbreken.
Een remleiding:
![[Afbeelding: 62.jpg]](http://martinschipper.nl/245/62.jpg)
Zo. Dat dus. Genoeg over de remleidingen.
De brandstofleiding en pompen moesten ook vervangen worden.
Het plan was een Bosch 044 pomp onder de auto met een bijpassend filter, een Walbro in de tank en een 3/8 inch (~10mm) brandstofleiding. Goed voor bergen benzine.
Alles paste op het originele plateautje (dat nu mooi mat-zwart is):
![[Afbeelding: 63.jpg]](http://martinschipper.nl/245/63.jpg)
Drukregelaar ook op z'n plek:
![[Afbeelding: 64.jpg]](http://martinschipper.nl/245/64.jpg)
Om de flexibele leidingen te maken moest ik een speciale papagaaienbek kniptang scoren omdat anders de mantel ging rafelen. Dat spul is best tricky.
Ok, mijn achterstand is bijna weggewerkt.
De volgende foto's zijn van januari/februari 2018.
De motor stond in de auto om de plaatsing te controleren en was nog lang niet klaar.
Hij moest er dus weer uit (hier is de bak er al weer af, met flexplaat nog):
![[Afbeelding: 68.jpg]](http://martinschipper.nl/245/68.jpg)
Hier met vliegwiel van een 850/v70-gen1 en met een nieuwe krukaskeerring:
![[Afbeelding: 66.jpg]](http://martinschipper.nl/245/66.jpg)
En hier met de S60R koppeling/drukgroep:
![[Afbeelding: 67.jpg]](http://martinschipper.nl/245/67.jpg)
Met wat pauze (verkeerd druklager) zit dan nu de bak er weer aan:
![[Afbeelding: 74.jpg]](http://martinschipper.nl/245/74.jpg)
Ik zal jullie niet teveel vermoeien maar sinds het me een handjevol dagen (weken dus) gekost heeft mag het niet ontbreken.
Een remleiding:
![[Afbeelding: 62.jpg]](http://martinschipper.nl/245/62.jpg)
Zo. Dat dus. Genoeg over de remleidingen.
De brandstofleiding en pompen moesten ook vervangen worden.
Het plan was een Bosch 044 pomp onder de auto met een bijpassend filter, een Walbro in de tank en een 3/8 inch (~10mm) brandstofleiding. Goed voor bergen benzine.
Alles paste op het originele plateautje (dat nu mooi mat-zwart is):
![[Afbeelding: 63.jpg]](http://martinschipper.nl/245/63.jpg)
Drukregelaar ook op z'n plek:
![[Afbeelding: 64.jpg]](http://martinschipper.nl/245/64.jpg)
Om de flexibele leidingen te maken moest ik een speciale papagaaienbek kniptang scoren omdat anders de mantel ging rafelen. Dat spul is best tricky.
Ok, mijn achterstand is bijna weggewerkt.
De volgende foto's zijn van januari/februari 2018.
De motor stond in de auto om de plaatsing te controleren en was nog lang niet klaar.
Hij moest er dus weer uit (hier is de bak er al weer af, met flexplaat nog):
![[Afbeelding: 68.jpg]](http://martinschipper.nl/245/68.jpg)
Hier met vliegwiel van een 850/v70-gen1 en met een nieuwe krukaskeerring:
![[Afbeelding: 66.jpg]](http://martinschipper.nl/245/66.jpg)
En hier met de S60R koppeling/drukgroep:
![[Afbeelding: 67.jpg]](http://martinschipper.nl/245/67.jpg)
Met wat pauze (verkeerd druklager) zit dan nu de bak er weer aan:
![[Afbeelding: 74.jpg]](http://martinschipper.nl/245/74.jpg)
![[Afbeelding: 75.jpg]](http://martinschipper.nl/245/75.jpg)